שאלות ותשובות

איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?
אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית, השליח מגיע עד בית הלקוח בדרך כלל תוך יום עסקים נו מתחייבים לאספקת משלוח של עד 5 ימי עסקים. *ימי עסקים הינם ימי חול א'-ה' ואינם כוללים סופ"ש, חגים, מועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.
מה עלות המשלוח?
בקניה מעל 299 ₪ באתר המשלוח הינו חינם. בסכום קניה פחות מ-299 ₪ תחויבו בדמי משלוח של 20 ₪ בעת ההזמנה.
האם קיימת אופציה לאיסוף עצמי?
לא קיימת אופציה לאיסוף עצמי דרך האתר. תוכלו לרכוש את הפריטים שלנו גם באחד הסניפים שלנו. (דרכי הגעה ושעות פעילות).
החזרות וזיכויים
יש אופציה להחליף/להחזיר פריטים שנרכשו דרך האתר תוך 14 ימי עסקים מקבלת המשלוח דרך האתר או החנות: החלפה בחנות – תוכלו להגיע לאחד הסניפים שלנו עם חשבונית וטיקט (ובמידה ולא נעשה בפריטים שימוש), שם תוכלו לבצע החלפה. החזרה בחנות – ניתן לבצע החזרה בחנות עד חשוב להגיע עם טיקט וחשבונית (ובמידה ולא נעשה בפריטים שימוש), כשאנו נעודכן בהחזרה אנו נבצע את הזיכוי לאמצעי התשלום איתו ביצעתם את העסקה. החלפה באתר - על מנת להחליף יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ב - Whatsapp ,עם הפריטים שאותם תרצו להחליף ואנחנו נדאג לבצע את ההחלפה עבורכם - בעלות של 60₪ דמי משלוח. החזרה באתר – על מנת להחזיר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ב - Whatsapp , עם הפריטים שאותם תרצו להחזיר ואנחנו נדאג לבצע זיכוי עבור הפריטים בקיזוז עלות איסוף של 20₪ דמי משלוח.
איך מבצעים הזמנה באתר?
לאחר שבחרת פריט, תוכל להוסיף אותו לסל הקניות שלך, לאחר שבחרת כיצד לבצע את הרכישה - תוכל ללחוץ על הכפתור בצורת הסל (בצד שמאל למעלה במסך), משם תלחץ על קופה ותשלום, ותועבר למסך בו אתה ממלא את פרטיך ולבחור את צורת התשלום. ניתן לבצע הרשמה לאתר על מנת לשמור את הפרטים האישיים לרכישה הבאה.
כיצד ניתן לשלם באתר?
קיימות שלוש אופציות לתשלום מאובטח באתר – ביט, פייפאל ואשראי. (לא ניתן לשלם במזומן, העברה בנקאית וצ'ק) תשלומים: ברכישה בכרטיס אשראי – תוכלו לחלק את הרכישה לתשלומים, בהתאם לתנאים האלו: ברכישה מתחת ל-300 ₪ - תשלום אחד ברכישה מעל 300 ₪ - 2 תשלומים ברכישה מעל 500 ₪ - 3 תשלומים ברכישה מעל 700 ₪ - 4 תשלומים ברכישה מעל 900 ₪ - 5 תשלומים
איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה?
לאחר קליטת ההזמנה (ובמידה והיא לא יצאה), ניתן לעדכן את שירות הלקוחות שלנו בווצאפ את הפרטים לשינוי.
איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?
בסוף תהליך הרכישה תתקבל הודעת סמס ומייל, עם מספר הזמנה המעיד על הצלחת תהליך הרכישה. אנו ממליצים לעבור על פרטי ההזמנה ולוודא שמספר הנייד והכתובת למשלוח תקינים. יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם הרצויים מבחינת צבע, מידה וכמות./div>
מה קורה אם קיבלתי בהחלפה פריט פגום או שגוי?
הפריטים שלנו עוברים בדיקה באופן ידני לפני כל משלוח על מנת למזער מקרים כאלו , אך במקרה של פגם או פריט לא נכון יש לך אפשרות ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לפתרון הבעיה.

במידה ולא מצאתם תשובה לשאלה תוכלו לשלוח לנו הודעה בווצאפ  עם סיבת הפניה.