זכיינות

הכירו את Candid
מותג אופנה לגברים הנותן מענה אופנתי לכל צרכי הגבר:
חליפות לאירועים, אלגנט ועד בגדי יום יום.
המותג מהווה תחרות לרשתות כמו: ZARA, MANIA, RENUAR
CANDID הוא מותג ישראלי ויחיד מסוגו המונה מספר סניפים בפריסה ארצית, אתר מכירות מצליח ועוד מספר סניפים בהקמה בימים אלו.
המותג מתווה את הטרנדים האופנתיים בארץ ובדרכו להפוך למותג אופנת הגברים המוביל בישראל
הלבשנו מעל למיליון גברים ישראלים בעשור האחרון
סיפור הצלחה
צחי אוחיון (מנכ”ל ובעלים) וגל רביבו (מנהל מותג ובעלים) הם היזמים שעומדים מאחורי CANDID.
צחי וגל עוסקים בתחום האופנה כ-15 שנים על כל גווניו ותפקידיו. מאנשי מכירות בסניפים ועד תפקידים ניהוליים בחברות האופנה המובילות בישראל. הם עברו בכל התחנות בדרך, העשירו  את הידע המקצועי שלהם וצברו ניסיון אדיר בדרך להגשמת החלום שלהם להקים רשת אופנה משלהם.
עם הנסיון הרב, צחי וגל זיהו את הפערים הקיימים בשוק האופנה הישראלי, בין אם בתחום ההלבשה לאירועים מיוחדים ובין אם בהלבשה היומיומית. הם הבינו שהיום לגברים בישראל אין מקום שבו יוכלו לקבל את שני האפשריות האלו  באופן מקצועי, וסביב זה החלו לבנות את המודל הקיים היום של CANDID.
החזון של צחי וגל לגרום לכל גבר ישראלי לבטא את עצמו דרך הלבוש שלו, להרגיש יותר בטוח בעצמו וכמובן לשדרג את עצמו פנימית ע"י מעטפת חיצונית מלאה בתשוקה וסטייל.
זה התחיל מחנות אחת בחיפה, מקום שלא היה פשוט לפרוץ ממנו, אך מאז כל השאר הסטוריה.

הסיפור של CANDID של צחי וגל הוא עוד סיפור של הצלחה ישראלית. סיפור שרק התחיל.
ציר זמן
אחד היתרונות הגדולים ביותר של CANDID הוא המערך המקצועי.

הנציגים של CANDID בסניפים הם 'מלבישים'. כל נציג עובר תהליך הכשרה מקצועי בו הוא לומד להלביש באופן נכון ומדויק לצרכים של כל לקוח, ולספק עבורו יחס אישי ומיוחד שלא יינתן לו באף רשת בגדים מתחרה. ברשתות מתחרות, העובדים בדרך כלל הם עובדים צעירים לזמן מוגבל עם זיקה לעולם האופנה ולטעמים של הגבר הישראלי, אך לאו דווקא בעלי רקע מקצועי רלוונטי.
ב-CANDID זה לא הסיפור.

בנוסף לנציגי המכירות, מותג CANDID מפעיל מערך תופרים ייעודי, כאשר בכל סניף יש לפחות תופר אחד אשר אמון על התאמת כל בגד באופן מושלם.
אך אולי היתרון הבולט של המותג על פני המתחרים הוא העיצוב המקומי והמהיר.

רוב הבגדים של CANDID מעוצבים בישראל, מה שמייצר בידול משמעותי בשוק האופנה הישראלי שמתבסס בעיקר על ייבוא.
העובדה שב-CANDID הבגדים מיוצרים באופן עצמאי מאפשר לא להישען על ספקים שונים בעולם, לצמצם הוצאות וכמובן להתבלט על פני המתחרים עם ביגוד מקורי בתוצרת ישראלית.

מדוע מותג CANDID ממשיך לצמוח במהירות.
הלבשנו מעל למיליון גברים ישראלים בעשור האחרון
על פי נתוני דו"ח שהפיקה Researchandmarkets, חברה המתמחה בסקרי שוק עבור מותגים גדולים בארץ ובעולם, ניתן לזהות בבירור את התעוררותו של שוק אופנת הגברים.
הסקר נערך בשנת 2021 והציג את הנתונים המפתיעים של הכנסות שווקי האופנה בעולם לפי פילוח מגדרי.
לפי הדו"ח, הפערים צפויים להצטמצם משמעותית לאור הצמיחה המואצת בשוק הגברי. המותג של CANDID מחזיק היום באופן כמעט בלעדי בתעשיית האופנה הגברית, והצמיחה בעולם מורגשת היום גם בישראל, על כן פוטנציאל הצמיחה עצום.