שירות לקוחות קנדיד

אינסטגרם: candid_men@

כתובת מייל: service@candid.co.il

הודעות וואטסאפ: לחצן הווצאפ השחור בצד שמאל למטה

How can we help?

FAQ

שאלות נפוצות

הזמנות

האם האתר מאובטח?

בוודאי, האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר.

איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?

אנו עובדים עם חברת שליחויות חיצונית, והשליח יגיע אליכם עד פתח הדלת בדרך כלל תוך יום עסקים אחד, לעיתים אף מהיום למחר. אנו מתחייבים לספק את המשלוח עד 4 ימי עסקים.

*ימי עסקים הם ימי חול (א'-ה') ואינם כוללים סופי שבוע, חגים, מועדים וערבי חג. יום ההזמנה לא נחשב ליום עסקים.

האם קיימת אופציה לאיסוף עצמי?

כן, יש אפשרות לאיסוף עצמי. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ולבחור באחד הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ על מנת לאסוף את המוצר.

איך מבצעים הזמנה באתר

לאחר שבחרת פריט שאהבת, תוכל להוסיף אותו לסל הקניות שלך, לאחר שבחרת כיצד לבצע את הרכישה - תוכל ללחוץ על הכפתור בצורת הסל (בצד שמאל למעלה במסך), משם תלחץ על המשך לתשלום מאובטח, ותועבר למסך בו אתה ממלא את פרטיך ולבחור את צורת התשלום.

ניתן לבצע הרשמה לאתר על מנת לשמור את הפרטים האישיים לרכישה הבאה.

כיצד ניתן לשלם באתר?

קיימות שלוש אופציות לתשלום מאובטח באתר – ביט, העברה בנקאית ואשראי. (לא ניתן לשלם במזומן וצ'ק) תשלומים: ברכישה בכרטיס אשראי – תוכלו לחלק את הרכישה לתשלומים, בהתאם לתנאים האלו: ברכישה מתחת ל-300 ₪ - תשלום אחד ברכישה מעל 300 ₪ - 2 תשלומים ברכישה מעל 500 ₪ - 3 תשלומים ברכישה מעל 700 ₪ - 4 תשלומים ברכישה מעל 900 ₪ - 5 תשלומים

משלוחים והחזרות

איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה

לאחר קליטת ההזמנה (ובמידה והיא לא יצאה), ניתן לעדכן את שירות הלקוחות שלנו בווצאפ או במייל את הפרטים לשינוי.

רוצה להחזיר או להחליף מידה?

תוכלו לקבל את כספכם בחזרה או להחליף לפריט אחר תוך 14 יום מקבלת המוצר.

על מנת שתוכל להחזיר את הפריט שלך, על הפריט להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו באריזתו המקורית.


אנחנו נשלח אליכם שליח עד הבית. עם קבלת המוצר, מלוא כספכם יושב אליכם או שישלח אליכם פריט חדש, בהתאם לבחירתכם.

 ניתן גם להגיע לאחד הסניפים שלנו ולבצע שם החזרה\החלפה.

איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?

בסוף תהליך הרכישה תתקבל הודעת סמס ומייל, עם מספר הזמנה המעיד על הצלחת תהליך הרכישה. אנו ממליצים לעבור על פרטי ההזמנה ולוודא שמספר הנייד והכתובת למשלוח תקינים. יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם הרצויים מבחינת צבע, מידה וכמות.

מה קורה אם קיבלתי בהחלפה פריט שגוי?

הפריטים שלנו עוברים בדיקה באופן ידני לפני כל משלוח על מנת למזער מקרים כאלו , אך במקרה של פגם או פריט לא נכון יש לך אפשרות ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לפתרון הבעיה. נשמח לעזור (:

איך מתבצע המשלוח עד הבית ?

בסוף תהליך הקניה באתר נשלח אליך מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבל מייל נוסף חשבונית ומספר מעקב אחר המשלוח. כשהחבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליך הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

ובכל זאת יש לך שאלה?

נשמח שתכתוב לנו ונענה לך בהקדם האפשרי